PRODEJNÍ DOVEDNOSTI
Prodejní proces
- Jak se připravit na prodejní návštěvu?
- Jak budovat svůj image?
- Co udělat pro to, abychom vytvořili příznivý první dojem a působili přesvědčivě?
- Jak zjistit potřeby a nákupní motivy zákazníka?
Dodržení kroků prodejního procesu, stejně jako zvládnutí vaší psychiky pomůže k dosažení úspěšného prodeje.
Prezentační dovednosti
- Jak předvést produkt či službu?
- Čím začít, jak pokračovat? Kdy hovořit o ceně?
- Co dělat, když se objeví námitky?
- Kdy a jak ukončit prezentaci?
Správný prodejní postup spolu s odkazem na podmínky a přání zákazníka vám umožní efektivně předvést produkt nebo službu tak, aby uvažoval o koupi.
Komunikační dovednosti
- Jak se chovat na první a jak na opakované návštěvě?
- Jak přizpůsobit svůj styl jednání?
- Jak se ptát?
- Jaké překážky brání efektivní komunikaci?
Dozvíte se o síle individuálního přístupu, o principech komunikace, o verbální i neverbální komunikaci.
Překonávání námitek
- Námitka jako příležitost?
- Jak určit, zda jde o skutečnou námitku?
- Jak ji pochopit a ověřit?
- Jaké jsou techniky překonávání námitek?
- Jaký je rozdíl mezi námitkami a stížnostmi?
Oceníte námitky jako příležitosti a seznámíte se s kroky procesu zvládání námitek.
Vyjednávací dovednosti
- Jak se připravit na vyjednávání?
- Jak určit strategii vyjednávání?
- Jak udžet příznivou atmosféru při vyjednávání?
- Jak reagovat na námitky?
- Jak dosáhnout oboustraných výhod pro vás i vaše zákazníky?
Seznámíte se s různými styly vyjednávání i typy vyjednavačů.
Uzavírací dovednosti
- Jak a kdy používat uzavírací techniky?
- Podle čeho určit nejvhodnější techniku pro danou situaci?
- Jaké jsou nákupní signály?
Seznámíte se s faktory, které mají vliv na uzavření, s uzavíracími technikami a jejich vhodné aplikaci.
Péče o zákazníka
- Co znamená péče o zákazníka?
- Jak získávt nové klienty a vytvořit dlouhodobý vztah?
- Jak plánovat?
- Nejčastější chyby obchodníka?
Seznámíte se s profesionálním přístupem prodejce, s efektivním plánováním a vytvořením "důvěryhodnosti".